"Ars Longa Vita Brevis"
Profile


Ars is a part of my little universe
Jungin| 18 | Malaysia

email for questions.
jajatiha@yahoo.com


Defsoul's


27/01/12, 6:24 PG
First Contest By Ninie and Tiha:Blog Gua Paling Comel!!!

First Contest By Ninie : Blog Gua Paling Comel??
Best tak tajuk entry nieyh?? Haha..
Kali niey.. Ninie nak try buat contest sebab followers Ninie dah dekat 270+ dah..
Banner Contest!

Term:
  1. Bewarganegara Malaysia
  2. Berumur 10 tahun dan keatas 
  3. Mestilah mempunyai blog yang cantik .
  4. Wajib like FanzPage Ninie di >sini< untuk mengetahui perkembangan terkini
  5. Wajib follow Blog Ninie >sini< untuk mengetahui perkembangan terkini
  6. Buat satu entri yg bertajuk "First Contest By Ninie : Blog Gua Paling Comel!" 
  7. Tampal Banner kat atas tu.
  8. Tag 4 orang atau lebih dan pastikan mereka mengetahui tentang Contest ini
  9. Follow Blog Partner saya di >sini<
  10. Dilarang menggunakan Blog Contest!! 
  11. Like gambar >ini<
Tarikh Luput:
Cuti Bulan 6 ( Tarikh belum ditentukan! Actually, ada sedikit masalah.. So, tunggu till bulan 6.. Sorry all!!
Perhatian:
Bagi sesiapa yang mahu sponsor sila inbox saya di >sini<
HA! Berminat nak join? klik >sini< dan kemudian comment awak di >sini<

Content Yang Perlu Ada Dalam Comment:#Entri Link Tentang Contest
#ID Follower : Nama yang digunakan untuk follow blog~
#ID FacebookCONTOH LINK : http://mizzsninie.blogspot.com/2012/01/first-contest-by-ninie-banner-saya.html (BETUL)
http://mizzsninie.blogspot.com (SALAH DAN DIBATALKAN PENYERTAAN!)

P/S : Sekiranya penyertaan kurang 20 penyertaan, serta merta  contest dibatalkan. Ha! Tak sayang ke hadiah tu?? Aduyai! Ruginya~

Berita Baik:Contest tidak akan dibatalkan!!

UPDATE: >SENARAI PESERTA<