"Ars Longa Vita Brevis"
Profile


Ars is a part of my little universe
Jungin| 18 | Malaysia

email for questions.
jajatiha@yahoo.com


Defsoul's


23/11/13, 7:03 PG
Chinguga Aniya (Part 4)

Assalamualaikum :)
안녕!

         "Baekhyun,engkau ada suka sesiapa tak sekarang ni?" Jungha cuba memberikan soalan cepumas buat Baekhyun.Jungha bangun lalu memetik bunga dafodil ditepi bangku mereka.

         "Hurm..ada, dari dulu aku suka dia, dia selalu buat aku senyum, tidak kira aku dihadapannya atau dimana-mana sahaja," Baekhyun cuba meyakinkan Jungha, timbul perasaan sedikit hampa pada wajah Jungha.

        "Oh,kalau dia dihadapan kau sekarang ni, kau nak cakap apa pada dia?"

        "Saya akan sentiasa menyayangi dirinya dan akan sentiasa menjadikan dia perempuan paling bahagia didunia ini," Baekhyun memandang tepat ke mata Jungha.Perlahan-lahan Baekhyun memgang tangan Jungha dengan erat.

       "Aku sangat menyayangi dia, aku sentiasa akan membuat dia gembira dan aku akan menjadi manusia yang kejam kalau aku membuat dia mengalir air matanya,selama ini dia telah menjadi orang yang paling aku rapat dalam hidup aku, sekian lama aku ingin dia menjadi teman hidup aku," tiba-tiba Jungha mengalirkan airmatanya.

      "Hehehe..aku pula tersentuh dengar ayat kau," Jungha mengesat air matanya.

      "Nampaknya aku sudah menjadi kejam,sudahlah,janganlah menangis lagi,kan dah comel...bbuing,bbuing!~" Baekhyun memeluk Jungha.Semakin deras air mata Jungha mengalir pada bahunya kerana terharu dan lawak melihat Baekhyun melakukan aegyonya.

       "Eee...Baekhyun buat aegyo!Hahaha.."

       "Haha..saranghae Byun Jungha,"

       "Saranghae Byun Baekhyun,"


                                                        *bersambung..(blum habis lagi!)*