"Ars Longa Vita Brevis"
Profile


Ars is a part of my little universe
Jungin| 18 | Malaysia

email for questions.
jajatiha@yahoo.com


Defsoul's


18/11/13, 8:24 PG
Chinguga Aniya (Part 2)

Assalamualaikum!~
안녕!

CHAPTER 2


       "Actually,aku suka someone,dan,patutkah aku confess atau aku simpan sahaja?" Jungha memandang tepat ke mata Baekhyun.

       "Siapa yang kau suka tu?Boleh aku tahu?"

       "Aku suka Chanyeol," hati Baekhyun tersentap.Mengapa Chanyeol?Si playboy tak guna tu..Patut aku sokong atau halang?

       "Aku rasa baik kau simpan sahaja perasaan kau.Banyak berdoa okay? Sebab aku kenal sikap dia,"

       "Hurm,baiklah.Gomawo untuk nasihat kau," Jungha senyum kepada Baekhyun.

                                                                ************
       "Jungha! Kan esok kena hantar gambar untuk design art yang prof minta tu?"

        "Aku dah jumpa tempat yang menarik.Cuba tengok alamat ni," Jungha menghulurkan brochure tentang sebuah taman berhampiran kawasan kolej mereka.

        "Taman ni nampak bagus,apalagi? Jomlah pergi sekarang!"

        "Eh! Kita tak cari lagi model untuk photoshoot tu?"

        "Takpa,aku dah jumpa..nanti kita pergi sana dia dah ada," mereka terus masuk kedalam kereta Baekhyun dan menuju ke Taman Cahaya Sonata.

         "Baeky~mana model yang kau cakap tu?" Jungha melilau-lilau mencari model tersebut.

         "Di..hadapan..aku!" tiba-tiba Baekhyun menangkap gambar Jungha.

         "Ya!!Baekhyun~aniya!!" Jungha berlari-lari kearah Baekhyun.Mereka bergelak ketawa bagai anak-anak kecil.

           "Alahai Jungha,cantik apa gambar ni,biar aku hantar gambar ni okay!"

         


*to be continued*