"Ars Longa Vita Brevis"
Profile


Ars is a part of my little universe
Jungin| 18 | Malaysia

email for questions.
jajatiha@yahoo.com


Defsoul's


20/11/13, 12:06 PG
Chinguga Aniya (Part 3)

Assalamualaikum!
안녕!

CHAPTER 3


           "Aniya! Buruk lah gambar tu..kau jela simpan gambar tu,buat kenangan okay!" Baekhyun memandang Jungha, apkurre?? Bakhyun terpaku seketika.

           "Neh,jom pergi kat bangku tu ," Baekhyun menarik tangan Jungha.Jungha pula yang termangu.Perasaan apakah ini?

          Mereka duduk diatas bangku putih itu lalu memandang sekeliling.Cantik.Itu sahaja yang dapat melambangkan riak wajah mereka.

           "Jungha,5 tahu akan datang,apa hajat kau?"

           "Aku nak kahwin,kalau boleh dalam tempoh 5 tahun ni juga,aku nak ajak dia bersiar-siar kat taman ni sambil berpegangan tangan.Aku nak bersama dia selalu,"

           "Wah,kiranya aku orang pertama yang bawa kau kesini?"

           "Nampak gayanyalah...selama 8 tahu kita berkawan,ramai orang kata yang kita ni takda harapan nak berkawan,"

            "Eh?Biar betul??Kenapa pula?"

             "Sebab persahabatan antara lelaki dan perempuan selalunya akan berakhir dengan percintaan," Jungha memandang Baekhyun dengan senyuman.Baekhyun terkedu.

            "Kita masih bersahabat kan?"

             "Baekhyun,tidak kiralah kau ni kawan aku atau kekasih aku,kita tetap akan bersama,okay!"Jungha agak perit untuk berkata ayat itu,kerana Jungha dapat merasakan bahawa dia amat menyayangi Baekhyun lebih dari seorang kawan.Tanpa disedari,mereka berkongsi perasaan yang sama.