"Ars Longa Vita Brevis"
Profile


Ars is a part of my little universe
Jungin| 18 | Malaysia

email for questions.
jajatiha@yahoo.com


Defsoul's


24/01/13, 7:56 PG
Rindu Sama Depa!

hyep!
wow!sapa yang tiha rindu sesangat ni?
siap loghat perak lagi.
pakwe ke?
-bukan!-
suami?
-err...not married yet ^^v-
 
MY BIGBANG!!

cute -^^-
 
yela,hampir sebulan berkurung kat sabda,
sapa x rindu dgn 5 makhluk bigbang yang comel ni!
hehe...
 
btw,
happy new year and..
SALAM MAULIDUR RASUL ^^v
 
untuk tahun ni,
agak,memenatkan gak ar..
sebab jadi penolong kelas.
T^T angkara rabbani danish la ni..
x pasal2 kena gosip oleh sir mustamir..
"kamu dengan bani ada apa2 ke?"
TOLONG!oksigen!oxyhaemoglobin!!
haha..
saya xde hubungan apa2 dgn dia sir.. :D
seriousla..
 
tahun ni pun banyak bengang ngan orang,
tapi nak buat camne
tiha lupakan jela,
malas nak benci org..
hate to hate org kata ^^
tapi kalau melampau tu memang nak kena freekick oleh refree siti hajar la..
oh ya,tahun ni pun dormmate masih sama.
n ramai orang kata
"eh?susut ko tiha??!"
haha..entah camner boleh susut..x tahula..
tiha xdela diet macam org len..
cuma kurangkan kuantiti nasi n bykan bersenam.,.
 
ada sorang ni ada cakap ngan tiha..
'hajar,kuruskan badan'
tapi,bila tiha tengok badannya..
'kata dulang paku serpih kata org dia yang lebih =='
haha...apa2 jela sis..
 
okayla korang..ada masa nanti tiha post apa2 lagi..
wassalam..