"Ars Longa Vita Brevis"
Profile


Ars is a part of my little universe
Jungin| 18 | Malaysia

email for questions.
jajatiha@yahoo.com


Defsoul's


2/12/12, 12:59 PG
K-Pop Oh K-Pop

sihat?
uish,dh lama x update blog..naik berhabuk blog comel ni.
baiklah...
sapa minat K-POP?!!
angkat tangan...

haha..mesti ramai yang minatkan?
even kat skola tiha pun ramai jew yang minat..
dari bigbang,infinite,suju,n bemacam2 lagi..
tiha pun x lari dari suka Bigbang(pecah tembelang)

beberapa hari ini,tiha pergi blogwalking,,
pastu,ada beberapa blogger yg post..
'nape ramai orang suka k-pop?'
'best sangate k-pop?'
'x dew faedah minat k-pop'
'sepatutnya korang sokong artis malysia'
TUNGGU!

tapi tiha pun x kisah ngan post2 sebegitu..
TAPI..

orang lain pun x perlu la nak kutuk2 org yg sebegitu..
sebab...
pandangan orang berbeza2,kita x boleh nak suruh orang ikut kite je..
MELAINKAN bende tu lagha disisi Agama 

tiha x kisah korang minat or x k-pop..
asalkan korang x lupa dunia...

okay! :)
pandangan orang lain2 tau..kita x leh nak orang lain ikut kita jew...
(kan dh berulang ayat yg sama)
hehehe..

p/s:tiha minat bigbang..dulu tiha pun pelik nape org ramai suka k-pop,
bile tiha sendiri suka,baru tiha faham...

jangan marah kalau dia cakap yg dia x minat k-pop..
dan jangan marah kalau dia minat k-pop..

asalkan kita sentiasa INGAT TUHAN.. 
okay!

Tiha menang GA,Alhamdulillah,first time menang..nak hadiah jugak?
participate-la dalam ape2 GA!