"Ars Longa Vita Brevis"
Profile


Ars is a part of my little universe
Jungin| 18 | Malaysia

email for questions.
jajatiha@yahoo.com


Defsoul's


14/09/12, 9:26 PTG
When You Love Someone?

hye korang!

pernahkah korang suka seseorang?
ianya perkara normal bagi setiap insan. :)

tapi,ianya terpulang kepada cara 
kita mengaplikasikan cinta kita.

tahanlah nafsu kite...

depan orang yang kita suka,kita akan gembira,
depan orang yang kita cinta,kita akan kaku n membisu

kalau korang suka seseorang tue,
berdoalah kepada Allah:

Ya ALLAH!
seandainya dia jodohku,
berikanlah petunjuk kepadaku dan kuatkanlah imanku..,
jauhilah aku daripada nafsuku sendiri
seandainya dia bukan jodohku,
jauhilah aku daripadanya,
agar aku tidak terus mengharap..
kerana kau yang menentukan siapa yang terbaik untukku,
AMIN..

Aku mengharapkan dia dapat membimbing aku kejalan Mu..

doa tersebut insyaallah dapat mengelakkan kita drpd nafsu
dan sekaligus dapat mengelakkan couple! ^-^

"Single?Hehe..Allah telah menyimpan kamu untuk sesorang yang terbaik untuk kamu.. ''

okaylah,hehe..wassalam..