"Ars Longa Vita Brevis"
Profile


Ars is a part of my little universe
Jungin| 18 | Malaysia

email for questions.
jajatiha@yahoo.com


Defsoul's


17/09/11, 12:13 PG
okay,aq nangis,,

aq suka diew.mase pendaftaran dulu...tapi,sejak masuk skola niew.,aq mula x ingat diew..pastu,timbul kembali rasa sayang saya ni..i prefer panggil die 'nice guy',die sgt rajin,slalu dtg pusat sumber..tapi,saya perasan satu perkara-terlalu sporting--tahu maksud tiha?sebenarnyer,die terlebih layan perempuan,tapi,die pandai tegur pere puan,masa ary raya tue,saya x berani nak amek gamba ngan laki,kecuali masa amik gambar ngan wak jenan.sebab saya dah biase ngan dia..saya dah anggap die mcm abg saya sendiri..itupon shot ngan azurin skali..klu x,mmg x brani gak..tapi,setelah aq dibongkarkan,a** banyak ejek aq  ngan die..namun,siapa tahu?die sendiri sukakan 'nice guy'tue..mmg teruk ar..2 ari aq bad mood..sampai masa belajar pon nangis..lepas tue,x cukup lagi,a** meletakkan gamba profil die ngan gamba die shot ngan 'nice guy'tue..demam yg aq derita kini makin perit ditelan..

Label: