"Ars Longa Vita Brevis"
Profile


Ars is a part of my little universe
Jungin| 18 | Malaysia

email for questions.
jajatiha@yahoo.com


Defsoul's


2/09/11, 5:43 PG
I'm crush!!!!!!!!!!!~Aww!!

assalamualaikum!~
hai!~kali ni kowunk mesti dah tertanyer2 topik tiha ni kan..ala,skali skale nak jiwang kan..tapi,tiha seres..citenye cam niew.
Ade sorang laki ni,name die a***..tiha suka+minat+ambil beratkan die..tiha x dew perkataan 'sayang' dalam kamus hidup tiha,tiha lebih suka perkataan ambil berat..tapi,die dah bepunyer..than x tahula nape tiha confess kat die!!!.ape lagi,tiha nek blushing ar kan 88)..tapi,die x kesah,so,sejak tue,tiha ngan die jadi sahabat jew..x lebih dari couple..tapi,hati tiha masih berpaut pada die,huuhu,bukak fb,bukak die punyer dulu..hehe..x tahula blek sabda niew ape jadi..6 sept ari jadi tiha,..so,jgn lupe wish taw..hehehe..bila dgr lagu penakut -yuna,mmg sedih mcm lagu tu suroh kite lpskan die.. T^T.. x pela..kebal 20%(jew) akn lagu tue..kowunk klu suke ssorang tue,jaga die leklok,but,jgn tunjuk dpn mata..sembunyi taw..baru namanya caring!~