"Ars Longa Vita Brevis"
Profile


Ars is a part of my little universe
Jungin| 18 | Malaysia

email for questions.
jajatiha@yahoo.com


Defsoul's


28/05/11, 7:31 PTG
diARI uSANG

assalamualaikum!
sekali lagi tiha mengisi blog ini dengan satu perkara..

PENGALAMAN MENJADI PAPARAZIA!
paparazia?!memang saya akui ianya angan semata2..tapi,mana la tahu tiba2 james bond tengok blog ni??>>hahaha..
                                                 skandal?sayalah jurutangkap fotonya!!!
bila dah selesai,saya terus masukkan dlm blog saya..jgn marah

ada kawan saya ni cakap "ko ni buang tebiat ape ke??"em..memang saya x dew kerja masa tu..namun,dengan impian,saya bleh berpura-pura menjadi seorang paparazia..jadilah gambo ni..memang syok jadi paparazia(walaupun x tangkap satu gambar pun.. :Phehe..sampai sini jew la..wassalam..